ציפוי חרסינה לשיניים

ציפוי חרסינה לשיניים

הסוד לשיניים לבנות ובוהקות כמו של כוכבי טלוויזיה הוא ציפוי חרסינה לשיניים. שכבת חרסינה דקה עוטפת את השן ומעניקה לה מראה נוצץ ומרהיב. הטיפול מתבצע בעבור כל שן בנפרד ומתבצע בעיקר בשיניים קדמיות. אפשר לכסות עם ציפוי החרסינה על סדקים, שיניים חומות, נזקי עששת. את הציפוי מייצרים במעבדת שיניים בעזרת מערכת מחשוב חדישה. יש הטוענים שציפוי חרסינה מוצלח מהווה יצירת אומנות לכל דבר.

כמה זמן מחזיק מעמד ציפוי חרסינה לשיניים?

שימוש בחומרי גלם חזקים במיוחד מבטיח עמידות לאורך שנים רבות. לרוב, ציפוי חרסינה לשיניים צפוי להחזיק מעמד כ-15 שנה. לאחר מכן הציפוי נשאר עדיין צמוד אל השן אך ככל הנראה יהיה צורך בהחלפתם מסיבות אסתטיות. שינויים כמו נסיגת חניכיים או אבדן שיניים ידרשו התאמה מחדש של הציפויים.

למי זה מתאים?

ניתן להתקין ציפוי חרסינה לשיניים בכל גיל. הציפויים מותקנים בהצלחה על כל שן בריאה וטבעית. במקרים של שן שעברה טיפול שורש או שתל – יהיה צורך בהתקנה כתר עם ציפוי חרסינה. אם בחרתם נכון במרפאת שיניים שמתמחה בשיקום הפה ובטיפולים אסתטיים איש לא יבחין בהבדל בין שן טבעית מצופה חרסינה לבין כתר איכותי מצופה חרסינה.

איך מתקינים את הציפויים?

ציפוי חרסינה לשיניים מיוצר בהתאמה אישית בעבור כל מטופל בעזרת תוכנת מחשב. ההכנה של השיניים לקראת התקנת הציפוי כולל השחזה עדינה. ישנם מקרים בהם אין כל צורך בהשחזה. מטרת ההשחזה היא פינוי מקום לציפוי הדק ליצירת מראה אחיד וטבעי. ההדבקה של הציפוי מתבצעת בעזרת דבק חזק במיוחד.

ציפוי חרסינה לשיניים

אלו סיבוכים אפשריים?

טרם התקנת הציפוי יש לבצע את כל טיפולי השיניים הדרושים כולל ניקוי אבנית יסודי. הקפדה על התקנת ציפויים כאשר השיניים בריאות לחלוטין חוסכת מכם את הסיבוכים. תופעות הלוואי הנפוצות שמתלוות להליך הן רגישות של השיניים לחום ולקור. לרוב, הרגישות חולפת מעצמה לאחר זמן קצר.

באלו מקרים כדאי להתקין את הציפויים?

  • רווחים בין השיניים
  • שיניים עקומות וצפופות
  • שיניים שבורות וסדוקות
  • שיניים עקומות
  • שיניים בצבע חום, אפור או צהוב

לעתים הרופא ממליץ על שילוב של טיפולי הלבנת שיניים, חניכיים או אורתודנטיה טרם התקנת הציפויים.

האם שיניים מצופות חרסינה נראות טבעיות?

בחירה במרפאת שיניים שמתמחה בתחום מבטיחה את התוצאות הטובות ביותר. כאשר משתמשים במיטב חומרי הגלם ובטכניקות החדישות ביותר מתקבל מראה טבעי כך שלא ניתן לזהות שלא מדובר בשן טבעית לחלוטין. קיימת אופציה להתקנת ציפוי חרסינה לבן ובוהק שמעניק מראה שנראה לעתים מלאכותי, אך ישנם מטופלים שמבקשים במיוחד את אותו מראה לבן, בוהק ומעט מלאכותי.

כמה עולה להתקין ציפוי חרסינה על שן?

העלות של הטיפול נקבעת על פי מספר השיניים שתרצו לצפות. אם מדובר בשן אחת בלבד המחיר יהיה בין 2,500 ל-6,500 שקלים. במידה ויש צורך בטיפולים מקדימים או טיפולים משלימים המחיר נקבע בהתאם.

לייעוץ / מידע אנא השאירו פרטים

אולי יעניין אותך גם :

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה